Tisztelt Szülő! Kedves Diákunk! A koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt az állami intézkedésekkel összhangban az alábbi döntéseket hoztuk, amelyek tudomásul vételét kérjük mindenki részéről!
Cikkünk folyamatosan frissítés alatt áll.
2020. március 17. 16:05
Tisztelt Szülő! Kedves Diákunk!
Köszönjük a mai, első nap örömeit és élményeit! Elmondhatjuk, hogy a diákjainktól sokat tanultunk a mai napon, és sikeres volt az első találkozásunk! Reméljük, hogy az otthoni munkavégzés is hasonlóan jó érzéseket, izgalmat keltett a diákokban és a szülőkben egyaránt!
A digitális munkarenddel kapcsolatban az alábbira hívjuk fel a figyelmet:
- A ma megosztott online munkarend olyan idősávokat jelöl, amikor az adott szaktanár és a diákok egymással kommunikálhatnak, tanulhatnak, egyeztethetnek. Az idősávban végzett tevékenységről, tevékenykedtetésről a szaktanárok döntenek.
Tehát: a megadott idősávokban a tanulóknak nem kell folyamatosan a számítógép előtt ülniük, hanem a szaktanár útmutatásai szerint kell a feladatukat elvégezniük.
- Kérjük, hogy a diákok – és a jelen lévő szülők – a jövő hét kedd reggeli osztályfőnöki konzultációk során adjanak visszajelzést az előző heti online/digitális munkarend működéséről, nehézségeiről, problémáiról.
A menzával kapcsolatban kérjük:
- A jövő hétre vonatkozó menzaigénylést már új formában kérjük leadni az alábbi űrlapon: https://forms.gle/1RKSwZ45xRzZbF8k8
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a menzaigénylést hétről hétre meg kell hosszabbítani! Lemondani a másnapi ebédet minden nap 10 óráig lehetséges Janicsák Katalinnál a 06-30/241-23-51-as telefonszámon.
Köszönjük az együttműködést!
Tisztelettel:
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 16. 19:06
Tisztelt Szülő! Kedves Diákunk!
A mai tanítás nélküli munkanapon az alábbi döntések születtek:
március 17. (kedd)-től életbe lép a „digitális tanítás” munkarendje
- A „tanórák”, online foglalkozások, önálló feladatvégzés és konzultációk a kiadott rend szerint az 5-7. évfolyamon reggel 8:00-kor, a 8-11. évfolyamon 9:00-tól kezdődnek. Kérjük a diákokat, hogy eddig az időpontig legyenek munkára képes állapotban!
- Kedd reggelente 8:00-9:00 osztályfőnöki online fogadóórákat tartunk.
- A tananyagok, foglalkozások és feladatok HETI kiosztásban kerülnek be a KRÉTA napló „Házi feladat” rovatában az adott hét a szaktárgyi órájához, amelyről minden érintett fél a KRÉTA naplón keresztül értesítést kap. Kérjük, a szülőket, hogy ez alapján ellenőrizzék gyermekük otthoni tanulását, haladását!
- A szükségesre csökkentettük a megtanulandó tananyag mennyiségét, irányadó: a középszintű érettségi követelménye.
- A tanóra és foglalkoztatás/foglalkozás formájáról, a kiadott feladatokról, az általuk használt internetes eszközökről, felületekről a szaktanárok döntenek.
- A tanórákat és szaktanári konzultációs idősávokat elsősorban a kötelező érettségi tantárgyakból tartunk (matematika, magyar nyelv -és irodalom, történélem, idegen nyelv, emelt szintű érettségi felkészítés) és bizonyos közismereti tantárgyakból tartunk
- A nem kötelező érettségi tantárgyakból a projektmunkákat kérünk leadásra, amelyet a szaktanárok koordinálnak.
- A 12. évfolyam tanulói a foglalkoztatásban és az órarendben a sikeres érettségi felkészítés miatt kiemelt figyelmet kapnak.
- A 8-11. évfolyamon
- az 5-7. évfolyamon ún. „norvég módszert” alkalmazunk: minden tanulónak 1 óra olvasás, 1 óra matematika, 1 óra művészeti tevékenység, 1 óra sport, 1 óra idegen nyelv lesz.
- Az évfolyamokra és osztályokra szabott időbeosztás azt a célt szolgálja, hogy a szaktanárok és a diákok „védett időpontokban” találkozzanak és dolgozzanak. Ezen kívül – más munkáját nem zavarva – természetesen a szaktanár és a tanulócsoport igényei a meghatározók.
- Az érdemjegyek számát az alábbi módon szabályozzuk: kötelező érettségi tantárgyak esetén havi két érdemjegy, minden más tantárgy esetében a második félévben legalább három érdemjegy adandó.
- A felzárkóztatásra szoruló tanulókra a szaktanárok és osztályfőnökök külön figyelmet fordítanak.
- Az idei szintvizsgák a 8. és 10. évfolyamon elmaradnak!
- A pedagógusok munkaideje 8:00-tól 16:00-ig tart, kérjük, hogy ezen időszakon kívül lehetőleg ne zavarják a következő napra való felkészülésüket és a pihenésüket!
Kérjük, hogy a gimnáziumban hagyott – és az otthoni tanuláshoz szükséges – taneszközeiket, tankönyveiket kedden és szerdán 8:00-18:00 között vigyék haza!
A könyvárban 2020. március 17-18-án kedden és szerdán 8:00-14:00 között ügyeletet tartunk!
A pedagógusokkal, osztályfőnökökkel és az intézmény vezetőivel való kapcsolattartásra kérjük, hogy a KRÉTA e-ügyintézést „üzenetek” felületét használják!
Bármilyen probléma, ügyintézést akadályozó tényező felmerülése esetén az alábbi telefonszámot hívják:
Valentyikné Szakál Márta intézményvezető-helyettes: 06-30-792-3001
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Lang Anna intézményvezető-helyettes: 06-30-241-23-83
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Pásztor Gergely intézményvezető: 06-30-843-37-67
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Számítunk minden jobbító szándékú észrevételre, javaslatra! A fennálló helyzet mindannyiunk számára újdonság, az esetleges nehézségeket, felmerülő problémákat csak együtt vagyunk képesek megoldani. Ehhez kérjük mindannyiuk türelmét és támogatását!
Köszönettel:
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 15. 16:10
Tisztelt Szülő! A vészhelyzet miatt elrendelt rendkívüli tanítási rend megszervezéséhez, kérem, az alábbi űrlapot töltsék ki 2020. március 16. (hétfő) 9:00 ig!
https://forms.gle/cjbVifEEeNtU2QVa6
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 14. 21:48
Tisztelt Szülő!
A jövő heti menza-igényléssel kapcsolatban kérjük, az alábbi űrlap kitöltését!
Tájékoztatásul: tanulóink ebédjét a jövő hétre lemondjuk, amennyiben az alábbi űrlapot nem töltik ki a holnap 11 órai határidőre!
https://forms.gle/iZt8UKaotej4qsGq5
Tisztelettel:
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 13. 22:39
2020.03.16-án hétfőn tanítás nélküli munkanapot tartunk. Kérjük, türelmükkel és együttműködésükkel segítsék a munkánkat, hogy a tanévet egy új rendben mindannyiunk megelégedésére folytatni tudjuk és sikerrel be is fejezzük!
A gimnázium honlapján és facebook oldalán folyamatosan tájékoztatjuk Önöket a fejleményekről és a teendőkről!
Tisztelettel:
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 13. 17:09
Nyomatékosan kérjük, hogy aki önmaga, gyermeke vagy közvetlen hozzátartozója külföldre utazik/utazott – és ez bármely tanulónkat érinti – a hazaérkezéstől számított két hétig ne küldje a gyermekét iskolába! Ilyen esetekben az alábbi teendői vannak:
- a KRÉTA napló e-ügyintézésben a „Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés” menüben az „igazgatói engedélydiák mulasztásának igazolására…” gombra kattintva jelentsék be, kérjék az otthonmaradást, állítsák be a kéthetes időpontot. A válasz-határozatban mindenkinek természetesen engedélyezem a távolmaradást, és igazolom.
- az egymás iránti felelősség tudatában kérem, hogy ezt mindenki vegye komolyan, hiszen abban az esetben, ha bárki elmulasztja a tanuló két hetes otthon tartását, és erről tudomást szerzünk, kötelességem erről a rendőrséget értesítenem!
Jelenlegi ismereteink szerint minden óvintézkedést megtéve az oktatás zavartalanul folytatódik a jövő héten is.
Kérjük, hogy a koronavírus-veszéllyel kapcsolatban a teendőkről és a folyamatosan változó helyzetről a magyar kormány hivatalos oldaláról, a https://www.nnk.gov.hu címen tájékozódjanak!
Pásztor Gergely
intézményvezető
2020. március 11. 11:22
- minden iskolai mosdóban kézfertőtlenítő szappan, papír kéztörlő került elhelyezésre, amelyek pótlásáról folyamatosan gondoskodunk, kérjük, Önök is hívják fel gyermekük figyelmét a rendszeres és alapos kézmosás fontosságára
- az április 3-10. között esedékes, Lyceé Saint Joseph Lambelle-i testvériskola látogatását a következő tanévre halasztottuk, tehát nem fogadunk francia vendégdiákokat
- az április 6-8. közötti Táncsics-napok rendezvényein nem fogadunk iskolán kívüli vendégelőadót, látogatót, minden szervezést ezzel kapcsolatban leállítottunk
- az április 26-30. közötti Erasmus+ program keretében tervezett angliai utazás halasztásra került, a West Kirby Grammar School mint szervező fél lemondta a programot, tehát nem utazunk Angliába
- minden, a Kalandáriumban szereplő márciusi áprilisi munkatervi programot töröltünk, amely elutazással jár – bele értve a tanulmányi és sportversenyeken való részvételeket is
- a ballagás időpontjának megváltoztatásáról még nem született döntés
- a nyári szünetbe tervezett kéthetes idegen nyelvi külföldi tanulmányutak elmaradnak, a programban való részvétel regisztrációjához szükséges szülői nyilatkozatokat azonban aláíratjuk
Továbbá kérjük, hogy aki önmaga, gyermeke vagy közvetlen hozzátartozója külföldre utazik – és ez bármely tanulónkat érinti – a hazaérkezéstől számított két hétig ne küldje a gyermekét iskolába! Ilyen esetekben kérjük, értesítsék az intézményvezetőt, a tanuló előrehaladásáról, a tananyag pótlásáról gondoskodunk. A mulasztást az intézményvezető igazolja.
Kérjük, hogy a koronavírus-veszéllyel kapcsolatban a teendőkről és a folyamatosan változó helyzetről a magyar kormány hivatalos oldaláról, a https://www.nnk.gov.hu címen tájékozódjanak!
Pásztor Gergely
intézményvezető